.adventures.with.andy.

mandag, oktober 09, 2006

Enkle gleder.

Har du noen gang gledet deg så mye over en liten ting at du ikke greier å konsentrere deg?
Så mye at nattesøvnen blir underodnet?
Noen gang levd i en slik forventning til noe som skal skje at andre (kanskje viktigere) ting blir helt uvesentlige?

Jeg pleide å være sånn da jeg var yngre. Jeg gledet meg sånn til jul at jeg ble fysisk dårlig. Rett og slett syk. Til familiens underholdning. Og bestemors bekymring.

Nå er ikke jul så altoverskyggende viktig lenger, men jeg opplever stadig å glede meg grenseløst over enkle ting. Det ferskeste eksemplet som tar nattesøvnen min nå om dagen er de nye skøytene mine som er på vei i posten. De er hvite. Som på bildet under. Jeg gleder meg så sinnsykt at jeg blir helt gal. :-) På en veldig god måte.
Og jeg fryder meg over det at en ussel liten ting som nye rulleskøyter kan gi så mye glede.



Ringte postens kundesenter idag for å høre hvor langt de er kommet i systemet. De ankommer Kristiansand tidligst onsdag. Med andre ord, 2 dager/netter til med endeløs begeistring og forventning.

Jeg takker også Gud for at de kommer tidsnok, før jeg drar til Skotland i neste uke.
Detaljene rundt det får bli en annen blog.

6 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home