.adventures.with.andy.

onsdag, april 09, 2008

ex.phil.

Jepp.
Da var det denne tiden igjen.
Eksamen.
Denne gangen ex.phil.
Jeg vet ikke helt hva jeg syns om det. Det er utrolig interessant, samtidig som det er utrolig kjedelig. Pendelen svinger taktfast mellom de to.
Kanskje aller mest frustrerende er det faktum at vi har så dårlig tid. Pensum er omfattende og tiden til å fordøye det er begrenset.
Så nå gjelder det. Jeg har en og en halv dag til å lære meg alt som kan læres om filosofi og etikk. Jeg støtter meg til erfaringen om at denne følelsen har jeg hatt før, ja faktisk nesten hver gang, og det går gjerne godt til slutt likevel.
Nå er jeg så inne i ex.phil-tankene at til og med Google ser ut til å ha snappet opp "vibbene".

Oppgave:
Søk på "examen philosophicum" på Googles bildesøk.
Gå til side 3. Se på det sjette bildet.
Da ser du hvordan jeg vil se ut på fredag etter kl.13.00.

2 Comments:

  • Sikker på at du mener bilde 6?
    I tilfelle blir du rimelig feminin...
    Kanskje du mente bilde 5??

    By Anonymous Anonym, at 2:33 p.m.  

  • Ja, nå er jeg faktisk rykket frem til bilde 4. :-)
    Må være det at eksamen nærmer seg. hehe

    By Blogger Andrejazz, at 6:17 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home