.adventures.with.andy.

mandag, oktober 22, 2007

GLS 2007



Jepp.
I helga var det Global Leadership Summit (GLS) i Salem. Det er en internasjonal lederkonferanse, arrangert av Willow Creek, og Salem var en av tre vertsmenigheter i Norge.
Jeg fikk æren av å være med i lovsangsteamet, sammen med andre musikere fra lovsangsarbeidet. Helt utrolig morro. Vi hadde flere øvelser i løpet av uka, og sene kvelder, og fullpakket helg, i tillegg til at vi ledet lovsangen på både formiddagsgudstjenesten og kveldsmøte på søndagen, men det jeg sitter igjen med er takknemlighet. Det var et strålende team, bestående av strålende folk.

I tillegg fikk jeg jo selfølgelig også med meg GLS'en, med alt det innebærer. Sterk og utfordrende lederskapsundervisning. Mye av nettopp det. Nesten så mye at det ikke helt går an å behandle alt på en gang. Skal gå gjennom notatene mine og ta en ting av gangen for å se hva som kan gjøres. En ting av gangen.
Jeg henviser for øvrig til min gode venn Philip sin blogg for et lite referat av undervisningen.

1 Comments:

  • Dere var så flinke. Og det strålte ut at dere hadde det gøy samtidig. Konge kombinasjon... Håper ikke dine siste uker innen eksamen er like stressende som mine...:) Henger litt etter

    By Blogger Philip Fodgaard, at 4:48 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home