.adventures.with.andy.

lørdag, september 15, 2007

oppdatering.

Jeg savner bloggenes storhetstid...
Da alle skrev blogger og leste/kommenterte hyppig. Folk delte villig fra eget liv og man maktet dermed å holde seg oppdatert på hva som skjedde i livet deres, til tross for
Det var liksom så mye mer personlig enn nå.
Nå er det bare facebook. Teite facebook.
Greit, kanskje man får se litt flere bilder, men man får sjelden vite hva folk går og tenker på...
Man får kanskje midlertidig kontakt med kompisen fra barneskolen, men man får ikke innblikk hva som opptar ham. Man blir ikke kjent med folk som man blir på blogg.
Dermed foreslår jeg følgende:
La oss bringe storhetstiden tilbake!!!


Som en liten smakebit på det som ligger foran oss kommer en liten oppdatering på mitt eget liv, i listeform denne gangen:

* Jeg har en utrolig hektisk uke foran meg, sånn skolemessig. Er inne i siste uke av nåværende modul, og det innebærer at jeg må skrive ferdig en oppgave om den pelagianske strid, fullføre masse arbeidsoppgaver fra hele pensum og lese til muntlig emneprøve som også dekker hele pensum...

* Jeg er fortsatt sammen med min kjære Merete og vi trives i lag. Hurra!

* Håret mitt begynner å bli uforskammet langt, noe som sier meg at det snart er langt nok til å prøve ut dreads. (jf. livsmålslista) Fortsatt åpen for forslag om noen som kan hjelpe meg. Alternativet er nå å la Zar frisør ta seg av jobben.

* Jeg stortrives i ny leilighet på Lund. Lokaliteten er perfekt og bofellesskapet med Sæbjørn er strålende. Vi har masse plass og dermed også gode muligheter for utnytte den til andre ting enn kun spise og sove. Kjøkkenet er stort og fint, og dermed håper jeg også å oppgradere matlage-egenskapene mine i løpet av tiden her. Føler allerede jeg er kommet litt igang med det. Kan egentlig bare gå oppover der...hehe. Forhåpentligsvis får Merete nyte godt av læringskurven utover høsten. :-)

* Har ikke fått stått på rulleskøyter på altfor lenge nå. Savner det.

* Har begynt i huskirke i Salem. Rebekka og Sæbjørn leder den og vi samles hjemme i leiligheten til Sæbjørn og meg. Så langt ser det lovende ut. God gjeng.

* Er blitt helt hekta på stensilspraying. Det fortjener en egen post en av de nærmeste dagene.

* Er ferdig på jobb nå. Da stikker jeg herfra.

Hade!

PS. Dette visste ikke alle dere som har Facebook..? Sant? Tar poenget, eller?

La oss bringe storhetstiden tilbake!

10 Comments:

  • Eg e SÅ med på den! få bloggetiden tebage!!!!!!!

    By Blogger Anne Liv, at 11:14 p.m.  

  • Ja litt stress her den siste uke. Men har det ikke bar vært et spendende modul eller er det bare meg som er nørd.....:)

    By Blogger Philip Fodgaard, at 2:55 p.m.  

  • Jo, det har vært en spennende modul, Philip.
    Jeg føler likevel ikke jeg har greid å komme helt inn i studielivet etter sommeren enda... Satser på at neste modul blir bedre fra min side.

    By Blogger Andrejazz, at 3:03 p.m.  

  • Hei kjære bror! Vi som har oppholdt oss i blogg-verdenen hele tiden, ønsker deg hjertelig velkommen tilbake igjen!! Det er en fin ting :-) Veldig glad i deg! Guds fred! Ingjerd (og Trond!)

    By Blogger The Sands, at 10:41 p.m.  

  • For oss som har holdt oss pent unna Facebook så må jeg si det var en glede å igjen se litt aktivitet på bloggen din, godt du tok til fornuft! neida, men koselig å høre litt om hvordan du har det igjen!

    By Blogger Ingvild og Torbjørn, at 2:19 p.m.  

  • For oss som har holdt oss pent unna Facebook så må jeg si det var en glede å igjen se litt aktivitet på bloggen din, godt du tok til fornuft! neida, men koselig å høre litt om hvordan du har det igjen!

    By Blogger Ingvild og Torbjørn, at 2:20 p.m.  

  • For oss som har holdt oss pent unna Facebook så må jeg si det var en glede å igjen se litt aktivitet på bloggen din, godt du tok til fornuft! neida, men koselig å høre litt om hvordan du har det igjen!

    By Blogger Ingvild og Torbjørn, at 2:20 p.m.  

  • Men du eg tenkte på en ting.....du må hjelpa merete i gang igjen med bloggen! ser dårlig ut på hennas.....

    By Blogger Anne Liv, at 12:08 a.m.  

  • Ja, jeg skal sette inn en liten offensiv på å få Merete tilbake til bloggens verden. :-)
    Har stor tro på at det skal gå.

    By Blogger Andrejazz, at 2:15 a.m.  

  • Jeg støtter deg også!!!

    By Blogger Solveig, at 1:11 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home