.adventures.with.andy.

fredag, mai 18, 2007

.small people.

Før jeg dro til Kina utfordret Eli Anne meg til å ta bilde sammen med den minste kineseren jeg kunne finne. Jeg tok utfordringen, men det skulle bli vanskeligere enn forventet. Ikke fordi det var vanskelig å finne små kinesere (det var nok å ta av), men fordi det er vanskelig å finne naturlige måter å spørre så små mennesker om å ta bilde med dem, uten at det skulle bli oppfattet veldig negativt. Jeg ønsket ikke å fornærme noen, kun å få et bilde.
Resultatet ble å ta oppstilte bilder med "tilfeldige" lave mennesker i.

Uten å ha lagt alt for mye prestige inn i oppgaven, føler jeg dette er det beste bildet:


Dette var vel på ingen måte den laveste kineseren jeg fant, men den laveste jeg fikk bilde av.
Sånn er det noen ganger.

4 Comments:

  • FANTASTISK Andreas!
    utrolig rått bilde, hehe!
    Er stolt over at du tok utfordringen min på strak arm!
    BRA! Vi kommende miljøarbeidere syns dette blog innlegget var topp!

    By Blogger rockekua, at 3:39 p.m.  

  • Jeg var ikke så rent lite stolt av deg heller, for å være helt ærlig :-)
    Du er kjempetøff!
    Og sammen er vi dynamitt! ;-)

    By Blogger Merete, at 12:07 p.m.  

  • Fantastisk bra!! Menne... Hva skjedde med bildet vi tok på den overgangsbroen? I Hong Kong? (eller hvor det var?) Ble det ikke noe bra?

    Men uansett, ja, jeg husker et par av våre søte små:) Såååå småååå de var!

    By Blogger Solveig, at 1:46 p.m.  

  • morsomt bilde....til og med jeg følte meg høy i kina!!!

    By Blogger patrick, at 1:55 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home