.adventures.with.andy.

onsdag, januar 24, 2007

Årets utvalgte mål.

Som dere allerede har lest i denne posten driver jeg en kontinuerlig oppdatering av min "livsmålsliste". Jeg har nå satt meg ned og valgt ut et lite knippe mål som jeg skal satse på å få gjennomført i år.
For å stå til ansvar for flere enn bare meg selv, og dermed øke sjansene for å få gjennomført dem, publiserer jeg herved årets mål for allmennheten.

Årets utvalgte livsmål
o Hoppe i strikk (bungee) 12/5 2007
o Ha dreads 4/10 2007
o Håndstående fra sittende stilling
o Trikse 1000 headinger
o Besøke Kina 26/2 - 21/3 2007
o Gå på den kinesiske mur 23/3 2007
o Lære/prøve å seile
o Melke en ku 30/1 2007
o Overnatte i et fyrtårn
o Tenne et bål uten hjelp av fyrstikker/lighter, med ved hjelp av:
  1. pinner
  2. colaboks
  3. magnesium
  4. forstørrelsesglass
  5. batterier og stålull
o Lære å lage hjemmelaget iskrem 3/4 2007
o Skate tricks på rail/ledge: tts, true p-star, ao top acid, true mizou, mistral, misfit
o Strikke/hekle et par tøfler
o Gjennomføre et TESOL/ESL kurs
o Spille "Amazing Grace" feilfritt på sag
o Pugge Romerne 8 utenat
o Elvekajakktur med Dvergastein jr.
o Spille inn en undervanns musikkvideo


hehe.
Jeg gleder meg.
Dette blir et bra år.

17 Comments:

  • Så utrolig mange gøye ting du ska gjør! Det blir uten tvil et kongeår!
    Eg e me på bungee! :)

    By Blogger Merete, at 6:25 p.m.  

  • Takk for hyggelig hilsen andreas! Var kanskje litt slapp i dag, men husker alt du ble enig med deg selv om å gjøre nå før Kina, så det er bare å sette igang; du må ha svært gode grunner for ikke å ha gjort tingene iallfall! Neida, skal ikke true deg på noe vis:) blir gøy å se om du får gjennomført lista di!

    By Blogger Ingvild og Torbjørn, at 9:31 p.m.  

  • Ingvild: hehe, ja du må bare pushe meg. Skal gjøre mitt beste for å komme gjennom lista. Skal begynne å trene på å trikse og "heade" i morra på Q-sport. Satt og tenkte at 1000 kanskje blir i overkant av det nakken min greier...hehe, men vi får prøve og se! Om et år har jeg bare giga nakkemuskler...haha...

    Merete: Jeg tar deg på ordet! Inviterer deg herved på strikkhopping fra Rjukanbrua til sommeren. De åpner 19.mai, så etter det en gang. :-)
    Det blir knall!

    By Blogger Andrejazz, at 11:00 p.m.  

  • likte den bål-greia.
    inspirert av MacGuyver?

    By Blogger Magnus, at 11:49 p.m.  

  • Magnus: hehe...tja, sånn underbevisst er det sikkert det. :-)
    Men når det er sagt, så er jo det meste av det som er kult her i verden underbevisst inspirert av McGyver...

    By Blogger Andrejazz, at 11:58 p.m.  

  • Ok, dette har INGENTING med innlegget ditt å gjøre men skriver det allikevel. Du spillte og sang veldig bra på Salem på søndag. Visste ikke at du kunne å synge! Fortsett med det! Bra stemme :)

    By Anonymous Anonym, at 2:16 a.m.  

  • Ole: Takk!! Det betyr mye å høre det.

    By Blogger Andrejazz, at 8:25 a.m.  

  • Jeg er sååå fornøyd med å være inkludert i din livsmålsliste, og ikke minst over det su ønsker å gjennomføre i år.
    Gleder meg max..
    Ellers er du fet!
    Ikke glem det.... Blondie!

    By Blogger Rebekka, at 9:55 a.m.  

  • alle våre handlinger er både inspirert av MacGuyver, men også Logos

    By Blogger Magnus, at 11:54 a.m.  

  • good luck , sei æ bærre!

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at 12:32 p.m.  

  • he, he..!
    Jeg må bare si at jeg ba ikke akkurat han på det første bilde på bloggen min om å sette seg der for å si det sånn!
    Smilet mitt tilsier vel at jeg ble lettere frustrert, og viste ikke helt hva jeg skulle gjøre!
    Vi hadde en kjempe tur!
    Er du på Ansgar for tia eller? har ikke sett deg siden jeg kom hjem!
    Jeg sitter telefonvakt...prøver å lese litt til engleskeksamen faktisk, men det er ikke alltid like lett!:D

    By Blogger rockekua, at 5:33 p.m.  

  • Jeg hadde egentlig bare et mål i år "Å være nygift!", men jeg ble grundig inspirert til å lage flere punkt på listen. Skal vi se, hoppe i strikk må jeg jo nesten gjør da. Hva sier du til å ta dykkerlappen? Det skal jeg gjør :P
    -Kalle-

    By Blogger Kjøde, at 4:37 a.m.  

  • Kalle: Hoppe i strikk må dere jo nesten få gjort, siden det var bryllupsgave... :-) Ingen vei ut der.
    Ellers så står dykkerlappen på livsmålslista mi, men jeg tror ikke jeg får anledning til å ta den i år. I tilfelle blir det bare en overraskende bonus.

    By Blogger Andrejazz, at 11:10 a.m.  

  • tenkte på det med dreadsen....hmmm. da må du nesten slå ut håret først??
    e kan forresten bidra til en uproff type dreads! masse voks og masse floker! bare si i fra hvis du trenger min assistanse!

    By Blogger Stine, at 9:09 p.m.  

  • Rom 8, 1 -->
    Så er det da ingen fordømmelse for dem som er i Kristus Jesus. For åndens lov, som gir liv, har gjort meg fri fra syndens og dødens lov. Det som var umulig for loven, fordi den var maktesløs overfor menneskenes onde natur, det gjorde Gud. For syndens skyld sendte han sin egen sønn, i syndige menneskers skikkelse, og holdt dom over synden i vår natur. (slutt vers 3).

    Så langt er jeg kommet.
    Førstemann... ?

    olav

    By Anonymous Anonym, at 10:31 p.m.  

  • Olav: Så bra at du også har tatt utfordringen! Jeg er kommet til rundt vers 10, men har ikke lest noe den siste uken. Takk for tilbudet om "duell", men jeg tror jeg høflig skal takke nei... Jeg tror jeg vil ta tiden til hjelp og la det synke litt inn i prossessen.
    Bra kapittel, ass...
    Lykke til videre i lesinga!

    By Blogger Andrejazz, at 3:57 p.m.  

  • JEG tror det kommer til å ta tid ja! :) jeg satser på å ta ett vers per dag eller per 2 dager, så jeg kommer til å bruke lang tid jeg og.
    Mye klokt, ja. det er fascinerende hvordan du automatisk tenker over versene i mye større grad når du pugger dem.
    godt tiltak!
    Lykke til.

    By Anonymous Anonym, at 6:19 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home