.adventures.with.andy.

søndag, januar 07, 2007

.safari.

Sitter her på jobb og mimrer litt på en tidlig søndagsmorgen. hehe. Tankene går tilbake til Afrika og safari i Tanzania. Her er et par bilder jeg tok på den turen:

Kanskje det beste bildet jeg har tatt noensinne.
kanskje.



Monkey business

Kommer neppe noengang til å komme særlig nærmere
en utrydningstruet dyreart...
Dette var på Zanzibar.
(Zanzibar Red Colobos Monkey - en av verdens mest utrydningstruede aper)



Tom Kenneth

Meg og kjempeskilspadden Tom Kenneth.
Han ser ut som en dinosaur i ansiktet og er mye eldre enn meg...
Vi er gode venner likevel.


Pikaboo...

Her var vi ikke engang på safari,
men ble overumplet av en elefant i buskene...hehe.



Lion King

Løver er enda mer arrogante enn jeg trodde...haha
Så totalt overlegne. Absolutt dyrenes konge.
Vedder på de hadde valset rett inn i bilen vår om den hadde stått i veien.



Det var en opplevelse, ass...
Grunnen til at jeg egentlig ble påminnet om dette er en webside jeg fant på internett her en dag. Denne siden vil jeg benytte sjansen til å reklamere litt for nå. Det er rett og slett et virtuellt safari webkamera...haha. Faktisk mer fascinerende enn det høres ut som.


Jeg har sett både løver og andre dyr her, spesielt på kvelds- og nattestid når de går ned til vannet for å drikke. Og lydene fra alle insekter og dyr i området er helt fantastiske, spesielt på nattestid. :-)
hehe.
Ikke helt det samme som "the real deal", men ganske morro likevel.
jeje.

1 Comments:

  • hei andreas! håper 2007 smiler:)
    får helt hjemlengsel av disse bildene.. one day:)

    By Blogger Oline, at 11:53 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home