.adventures.with.andy.

søndag, desember 10, 2006

Juleball 2006

På løredag var det duket for juleball i regi av KRIK og Q-sport.
Det var min debut på denne årlige festiviteten, og jeg ble i forkant hyret inn til å være økonomisk ansvarlig i ballkomiteen som arrangerte det hele.
Økonomisk ansvarlig?
vel, en slik tittel har jeg forsåvidt aldri hatt før, men jeg tenkte at det kunne bli en god erfaring. Det har det forsåvidt også blitt.
Men igår var altså den store kvelden kommet. Rundt 120 spreke, festkledde og feststemte idrettsfolk møtte opp til kalas i Søm misjonsmenighet.
Sæbjørn og undertegnede stod for stearinbelyst klassisk taffelmusikk i entreen idet folk strømmet inn i finstasen. Mange flotte mennesker i flotte antrekk!
Jeg har verken tid eller lyst til å skrive masse detaljer, så nedenfor kan dere se noen av de få bildene jeg tok:

Jeg var veldig heldig med daten min! Mange av dere kjenner nok Siri fra før.

ehm..ja. pass.


Skulle ønske jeg kunne danse som Michael Jackson... men mystisk, ja, den look'en har jeg inne. Er imidlertid ikke sikker på om Siri er begeistret eller veldig redd...


Sæbjørn og meg hadde et lite underholdningsinnslag. haha...vel, nå har jeg gjort det også.

4 Comments:

  • hihi, morsomt! Økonomiansvarlig er en tittel du kler, det må jeg få lov til å si;-} Skulle gjerne likt å se et opptak av ditt og Sæbjørns talentfulle(?) bidrag til underholdningen.. Bildet kan liksom ikke få sagt alt som sikkert burde sies..

    By Blogger - viV -, at 2:01 p.m.  

  • ååå! kjekke bilder!
    deilige matbilder altså! og isje minst skulle e ønske e kunne sett den underholdninga!
    for en nydelig date du hadde forresten!

    By Blogger Stine, at 2:23 p.m.  

  • Vivian: hehe, ja, du vet...økonomien er fra nå av i min hule hånd. Andreas Økonomi Benestad. Klinger bra det.

    Stine: Ja, nydelig er et dekkende ord. Godt fornøyd med valget av sko... :-)
    Tror desverre akkurat den underholdninga var et engangstilfelle...hehe. Historisk med andre ord.

    By Blogger Andrejazz, at 2:56 p.m.  

  • Pengesjef er virkelig tingen å være..

    By Blogger - viV -, at 12:04 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home