.adventures.with.andy.

onsdag, desember 06, 2006

.vafler.

Idag lagde vi vafler i lunchen. Til alle. Det var studentrådets lille aksjon for å skape litt blest om arbeidet vårt, og for å skape litt god stemning nå før eksamen. Gratis mat skaper alltid god stemning. :-) Julemusikk og vaffelduft i kantina, det er klart det var populært.
Folk ble så glade. Det overrasket meg faktisk nesten litt. Jeg hadde jo forsåvidt forventet det, men det slo meg hvor lett det er å få folk til å smile. Hvor lett det er å kanskje bety en forskjell i noens travle dag. Det tok oss ca. 2 timer å lage, steke og dele ut vafler til alle sammen. Vel brukte timer spør du meg.
Så blir den åpenbare utfordringen til oss alle:
Hva kan vi gjøre idag, for kanskje bare én person, som kan bety en forskjell for dem?

5 Comments:

  • i dag har Sæbjørn akkurat fiksa pcen min ferdig!
    Det er herlig å bli gjort noe godt for også altså!
    så nå er det vel min tur til å velsigne videre da..

    By Blogger Stine, at 3:36 p.m.  

  • Morsomt med vafler, vi er det beste vaffel-teamet jeg har vært med på! Ingen slår oss i å lage vafler, det er hvertfall helt sikkert... ;-)BRA JOBBA! Vi har velsignet andre, og en dag får vi kanskje noe tilbake...

    By Blogger - viV -, at 8:43 p.m.  

  • Stine: Så bra at du har en fungerende PC! Grattis! Åssen gikk det på eksamen idag forresten?

    Vivian: Enig. Vi er herved offisielt Ansgarskolens ubestridte vaffelmestre. Når det gjelder velsignelsen, så føler jeg meg veldig velsigna hver eneste dag... Tror ikke vi trenger å vente så lenge på den... :-)

    By Blogger Andrejazz, at 9:12 p.m.  

  • e tror det gikk greit på eksamen! skreiv jaffall 7 sider, så vi får håper på det beste!

    By Blogger Stine, at 9:17 p.m.  

  • Stine:
    Så bra! Grattis med vel overstått.
    Leser så det spruter selv her... denne juleferien blir den mest etterlengtede på ganske lenge, ass...

    By Blogger Andrejazz, at 9:25 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home