.adventures.with.andy.

tirsdag, oktober 24, 2006

Skatepark goodness.


Igår hadde jeg min beste skatepark opplevelse noensinne. Tror jeg.
Vi hadde en fridag og skaterne utnyttet friheten til å dra til Glasgow for å skate.
Planen var å dra til Unit 23 Skatepark.
Det regnet, så da passet det flott at parken er innendørs.
Parken var enorm. Tre digre industrihaller fylt med ulike ramper, funboxer, streetcourses, rails, etc, etc. Vi storkoste oss.

Kanskje det vi moret oss mest med var parkens "foam pit". Det er et stort basseng med skumgummi. Foran dette var et stort tårn for å få fart mot en "launch box" (stort hopp). Med andre ord: uendelige muligheter til å teste ut alle mulige triks man aldri ville ha mot til å teste ut på et vanlig hopp. :-) Det var fantastisk. Enkle gleder. Et hopp. Masse skumgummi. O fryd og gammen.
Jeg digger slik morro.
Jeg er ganske sikker på at Gud digger det også.

Hva digger du?

8 Comments:

  • Så fryktelig gøy ut!

    By Blogger Knut Håkon, at 3:09 p.m.  

  • jeg digger å få nye, nære venner... Har dessverre ingen utpregede hobbyer, men likte veldig godt å ri da jeg var liten!

    By Blogger - viV -, at 7:40 p.m.  

  • e digger å bli kjent med nye mennesker e å!
    og så digger e å lese en god bok, bade, sol, se gode filmer og å spille gitar....

    By Blogger Stine, at 7:44 p.m.  

  • snakkes vi i utlandet forresten? (vi prata jo om det..hehe)
    skottland og frankrike er jo kjempenærme!
    sees på midten!

    By Blogger Stine, at 7:45 p.m.  

  • jeg digger digger digger digger deg... har dåkk melodien i håve nå?

    By Blogger Kenneth, at 1:08 a.m.  

  • (digger deg, digger deg, digger digger deg)...
    Tusen takk, Kenneth! Så snillt av deg!

    By Blogger Merete, at 10:43 a.m.  

  • Jeg tror ikke jeg kan den sangen...
    hm...
    da har vi noe nytt å øve på når jeg kommer hjem. :-)

    By Blogger Andrejazz, at 10:31 p.m.  

  • (du er så søt å snill og grei)...

    Hakke du sett på sesam stasjon når du var liten?

    By Anonymous Anonym, at 9:27 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home