.adventures.with.andy.

søndag, oktober 22, 2006

Boot camp ferdig.

Yes. Da er bootcampen (forberedelsesdager) ferdig. Danserne er ferdig med finpussen på dansene deres. Skaterne har alle kommet og vi har fått litt tid i skateparken (ikke så veldig masse). Vi har også hatt 2 hele dager med bønn og lovsang på tvers av de tre teamene som er her: GX International (mitt team), Island Breeze, Team Extreme. Det har vært flott å bli litt bedre kjent med folk fra de andre teamene. Jeg tror også det har vært veldig viktig for de kommende ukene å starte turneen i bønn og lovsang. Jeg ble spurt om å lede lovsangen, noe som jeg sa meg villig til. Det var en flott opplevelse.
Til slutt hadde vi igår en utsendelses-gudstjeneste, der vi offisielt ble ønsket velkommen og ble bedt for av de lokale menighetene i området. Det var en sterk gudstjeneste. Etterpå ble vi alle inviet i skotsk kultur med en helaften Ceilidh, som er et annet ord for hel-skotsk danse-party. hehe. Kjempemorro. Vi danset skotsk dans ut i de sene nattetimer med de lokale menighetsarbedeiderne og storkoste oss.

På mandag starter alvoret. Eller morroa, alt ettersom. Da begynner vi med såkalte "school assemblies". Det er fellessamlinger på skoler. Vi skal ha massevis av slike de neste to ukene. Massevis. Og dermed mange anledninger til å snakke med ungdommer og forhåpentligvis få bety noe for dem. Og ikke minst gir det oss en anledning til å invitere dem til hovedshowet vårt den 2.november.

Vi har det veldig bra.
Nå er vi klar for hardkjør de neste to ukene.
Tid for mat her.

4 Comments:

  • skikkelig lykke til!!! Gud velsigne deg og de andre teammedlemmene masse, masse!! Skal huske deg i bønn..... vivian

    By Blogger - viV -, at 11:46 p.m.  

  • Heisann! Nå er klokken altfor mye, og jeg skulle ha sovet for lenge siden.. men så ble jeg sittende å lese på hva du har gjort den siste uken,(vært i bergen uten internett..)og så ble jeg lysvåken.. hehe, fort gjort! Det virker som du har det bra, og som du får være med på masse spennende. Skikkelig bra at du deler noe av det med oss her hjemme! Ber for dere hver dag. Håper dere når ut til maaange! Lykke til i dagene fremmover:)

    By Blogger Siv, at 12:43 a.m.  

  • Stå på for Gud...
    Det du driver med er med til å forandre noens evighet..
    Halleluja

    By Anonymous Anonym, at 5:29 p.m.  

  • eg vil åg ønska deg lykke t! d ekult d dåkke drive me...
    å d blir kult når du komme heim ijenn åg

    By Blogger Kenneth, at 7:00 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home