.adventures.with.andy.

tirsdag, oktober 17, 2006

Skottland - yay matey!

Jepp.
Da er jeg vel fremme i Skottland.
Jeg ble godt mottatt av danseteamet. De har allerede vært her nesten en uke på "bootcamp" for å øve inn all koreografi og slikt. Resten av skaterne kommer om noen dager. Jeg tok turen litt tidligere enn streng talt nødvendig, ganske enkelt fordi jeg sparte masse penger ved å komme nå. Jeg fikk en billett gjennom RyanAir til 44,- (+ et par hundre kroner i flyskatt). Digg det, ass!

Vi bor for øyeblikket på en base som Ungdom i Oppdrag driver her, YWAM Seamill. Og stedet er bokstavelig talt et slott. Eller et enormt herskapshus. Eller no' lignende. Ufattelig kult.

Jeje.
Været har vært bra så langt, og jeg ser frem til de kommende ukene.
Mye spennende som ligger foran.
Det er mange flotte folk i teamet og det blir bra å bli bedre kjente med dem også.
Gleder meg også til skaterne kommer. Kjenner et par av dem ganske godt. Lenge siden jeg har sett dem.

Her er en hjemmeside som er opprettet for denne turneen, med PR-video og greier:
http://www.impactworldtour.co.uk