.adventures.with.andy.

fredag, oktober 13, 2006

"Hva skal barnet hete?"

Som noen av dere kanskje vet jobber jeg på 1880 Telefonkatalogen.
I en passe monoton, hjernedød, og ensformig arbeidsdag er de ufattelig rare navnene som dukker opp med på å gjøre det hele ganske så mye mer morro..hehe. Jeg tenkte jeg ville dele noen av de fantastiske navnene vi har her i landet:

Jeg tror jeg får holde meg til et knippe guttenavn i første rekke:
*Godtskalk *Målfinn *Såve *Frøystein *Sefin *Olo *Veikko *Sjønne *Uffe *Sæming *Sigstein *Hadle *Herleik *Bør *Lae *Notto *Brodd *Brynte *Momme *Svale *Via *Gyrd *Såve *Fordel *Vald *Desiderius *Frøystein *Sæfinn *Olo *Fuse *Offer *Veikko *Sørve *Gamal *Vardju *Sømjo *Sjønne *Uffe *Sæming *Gjurd *Sigstein *Ivo *Hadle *Herleik *Bobde *Bør *Lae *Notto *Ljøl *Brodd *Sjøvar *Lydvor *Brynte *Skjoldvor *Skak *Skjølle *Svale *Joleik *Ib *Jetvard *Over *Mønikus *Nelberg *Synvis *Tauno *Nup *Vehjelm *Goggen *Ottin *Sjovat *Åne *Tjodrek *Utyrme *Teobald *Na *Tankred *Vrål *Vrold *Vrei *Nedolf *Vodju *Vier *Ytorm *Valtjov *Vilken

Her er det muligheter for mange flotte kombinasjoner..hehe.
F.eks. Over-Såve, Uffe-Vrål, Vilken Bør, Sjønne Herleik, Nup Desiderius, Via Vald, Gamal Svale, Ib Na, Teobald Nedolf. Listen tar ikke slutt...haha...

Her er noen andre utvalgte godtbiter fra opplysningsverden:
- Noffi Ringnes
- 3-4 stykker har "Isbilen" til etternavn.
- Laura Indianna Jensen
- Lydia Nalen (les sakte..)
- Kjønik Kjøniksen
- Eric Otto Toogood
- Van Teth Seng
- Rosa Bleie
- Alfons Karl Hans Josef Nølle



hehe.
Små barn store gleder.

Jeg har forresten fått skøytene nå.
De er fantastiske.
O fryd og gammen.

2 Comments:

  • hei ja! Jeg synes du skal gå for vehjelm eller Frøystein.. men det var så mange bra der, at det var litt vanskelig å velge ;) Takk for oppmuntring på siden min, ble utrolig glad!! (fortsett gjerne, jeg som fisker etter komplimenter hehe) uff, nei jeg føler jeg tuller hver gang jeg møter deg.. har faktisk en serøs side også,tro det eller ei! Det får du finne ut av når du kommer tilbake fra Skottland,eller hur? Jeg vil vaffal høre ALT om turen din! Synes du er heldig som får denne muligheten til å spre Guds ord! På siden min leste du kanskje om 2. kor 4,5-6, og vil du og teamet ditt skal ta med dere disse versene. God tur og lykke til!

    By Blogger Siv, at 3:40 p.m.  

  • Du har glemt et par navn på læreren vår (Alfons Karl Hans Josef Nølle), jag kan ikke huske alle, men han hadde et par til =)

    By Anonymous Anonym, at 8:49 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home