.adventures.with.andy.

onsdag, januar 03, 2007

.sag.

Dette er IKKE bestefar. hehe.Før jul fikk jeg det plutselig for meg at jeg ville lære å spille på sag. hehe.
Så det stod som punkt #1 på ønskelista mi til jul. Bestefar tok på seg oppgaven og skaffet meg det nødvendige utstyret. En sag. Han laget til og med et eget håndtak til den. Min egen sag. Min første sag. Et historisk øyeblikk. :-)

Jeg har ikke hatt mye tid til å øve, men skal bruke litt tid idag. Sagen min er litt kort, tror jeg. Spennet er så stort at det krever veldig mye styrke i fingrene for å opprettholde det. Slitsomt i lengden. Kanskje jeg skal se etter en litt lengre sag. hehe.
Mamma har en del kontakter i den eldre generasjon i byen, og hun mente hun kunne få tak i mer erfarne "sagister" for meg. Tror rett og slett jeg skal prøve å få meg litt privatundervisning. Det hadde jo vært knall!
Målet er å spille Amazing Grace på sag. Det står forøvrig også på livsmål-lista mi (for alle dere jeg har snakket om det med..hehe).
Tror nesten jeg må poste en annen blog om lister. Lister er bra, vøtt!

(Mannen på bildet er bare en helt tilfeldig sagist jeg fant på internet.)

5 Comments:

  • Kult! Grattis! Ja eg trur du må laga en blogg om lister....eg e isje en person som bruke lister og siden du har anbefalt din liste (opp til flere ganger) så kan det ver greit å få litt mer innsyn i heila liste greiå! :) kanskje det kan påvirke andre te å laga lister??? Du får ha et fortsatt godt nyttår og ha det topp! Snakkes plutselig!
    Kryssklem

    By Blogger Anne Liv, at 11:23 a.m.  

  • Utrolig kult!
    Spille på sag, det er jo bare det deiligste!
    Gleder meg til fortsettelsen på denne historien!

    By Blogger rockekua, at 12:59 p.m.  

  • Hei Andy..
    Rss er aktivert på siden min... Men for sikkerhetsskyld gjorde jeg det igjen.
    Takk for sist ja. Så koselig!
    Gleder meg til å få se sagen din:)

    Tjenare,tjenare

    By Blogger Rebekka, at 1:04 p.m.  

  • konge at du faktisk fikk det du ønsket deg! gleder meg også til å se den, men også høre deg spille på den!!

    By Blogger Stine, at 8:24 p.m.  

  • Sager er noe en bondejente kjenner til, og historien om en nå ny "sagist" gledet en bondejentes hjerte! Hehe...gratulerer! Har sitti å lest i en bok med tittelen "musikk og menighet" i dag, så denne nyheten var jo midt i blinken... :-)
    Snakkes om ikke mange dagene gitt.. Savner kristiansand!

    By Blogger Ingvild og Torbjørn, at 7:14 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home