.adventures.with.andy.

fredag, desember 15, 2006

Ferie.


Ja, da var det gjort!
WOOOOOOOOOOOHOOOOO!!!!!!
Jeg er ganske fornøyd med eksamen. Oppgavene var absolutt overkommelige. Jeg endte med å "greie ut om og sammenligne den lutherske og calvinske reformasjon og døperbevegelsen". Følte jeg hadde veldig masse å komme med. Så mye at jeg bare måtte fatte meg i korthet for å rekke gjennom oppgaven. Det gikk akkurat. Rakk akkurat å skrive ned siste setning.
Så nå er det ferie.
Ferie. Fint ord.
Her er det musikk på full guffe. Rydder og vasker ut eksamenslukta fra rommet. :-)
Ikveld er det party-party hos frøken Krogedal. Den yngre.
Digg, ass.

Kjenner jeg føler meg litt tom nå. Deilig, men tom.
Nå skal jeg bare slappe av de neste dagene... og tenke på alle andre ting som jeg har satt til side de siste to ukene...hehe. Julegaver ja... det er en av de tingene. :-)

En av tingene jeg også skal prioritere den neste uken er å se filmen "Happy feet". Har skikkelig lyst til å se en sånn film nå...som handler om noe så meningsløst som dansende pingviner...som ikke utfordrer på noen som helst måte. Som jeg ikke trenger å gruble på etterpå. Som bare er morsom. Som bare er tidsfordriv. Som bare rett og slett er en morro film.
Noen som er med?

6 Comments:

  • Yes, da er det allerede en påmeldt. Ingunn kommer. Noen fler?

    By Blogger Andrejazz, at 4:43 p.m.  

  • Takk for flotte dikt! Du og Stine har virkelig gjort en god jobb! Dere fikk frem smilebåndet på min munn! Ha en flott jul! Kryssklem!

    By Blogger Anne Liv, at 1:20 a.m.  

  • skulle gjerne blitt med, men d er litt langt å reise..hehe..
    nå sitter e hos min kjære Tone på bryne!
    ha en fin lørdag videre!

    By Blogger Stine, at 3:46 p.m.  

  • Pingviner ja....

    I helgen hadde jeg den etterlengtede gleden av å se Pingvinenes marsj, noe som for så vidt var en KNASEKJEDELIG film! Har du sett den?? MAAAAAN, jeg var skuffa.... Ikke flere pingviner på meg, takk!

    Ellers tusen...takk...?

    By Blogger Solveig, at 12:14 p.m.  

  • ehm, filmen er vel allerede fordøyd nå tenker jeg.. Hvis ikke ville jeg gjerne vært med...

    By Blogger - viV -, at 12:46 p.m.  

  • Vivian: Ja, filmen er allerede fordøyd... Du får bli med neste gang.

    By Blogger Andrejazz, at 1:13 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home