.adventures.with.andy.

torsdag, desember 14, 2006

E-to-tha-X-to-tha-AMEN!


Yup.
Da var det dagen før dagen, gitt.
Sitter her og leser kirkehistorie for alle penga.
Det vil si de periodene jeg ikke sovner. Har sovnet et par ganger.
Men så fant jeg løsningen. Som forsåvidt også er løsningen på de fleste andre problemer jeg kommer på.
Sjokolade.
Hva skulle vi gjort uten sjokolade..?!
Men jeg tror kanskje jeg må lære å begrense meg litt. Har spist litt for mye sjokolade nå tror jeg... Sitter og hopper på stolen her... Er gira som en sykkel.
Men jeg sovner i hvertfall ikke og det er jo bra. Et slags alternativ til kaffe. Bare at det faktisk smaker godt. Og har null forberedelsestid.

Klokka er nå 19:30. Kvelden er enda ung. Tenk på alt jeg kan lære de neste 5-6 timene! Helt fantastisk! Så mye kunnskap som bare ligger der og venter på at jeg skal finne den! Livet er herlig. hehe.

Men jeg merker at det skal bli skikkelig digg med ferie nå...
Denne siste module før jul har gått litt over "stokk og stein". Kom litt skeivt ut og høster fruktene av det nå. Men det ordner seg. I motsetning til det jeg trodde for et par dager siden, tror jeg ikke lenger at jeg kommer til å stryke. Så det er jo digg.
Er faktisk skikkelig motivert til studier på nyåret akkurat nå. Skal sette standarden helt fra første dag. hehe.
Men først: juleferie.

Hva skal man gjøre når man sitter med en penn i hånda hele dagen...?

4 Comments:

  • LYKKE TE! Dette klare du kjempefint! Me snakkes!

    By Blogger Anne Liv, at 7:54 p.m.  

  • Francis Asbury! Dette navnet glemmer du aldri...:)Du har faktisk klart å lære dette utrolig banebrytende navnet i løpet av kveldens ivrige eksamenslesning :) Du er flink! Veldig lykke til med eksamen!!

    By Blogger Frk., at 10:24 p.m.  

  • haha..e måtte le høyt når e så den filmen! fantastiske greier!
    støtter dæ forresten med sjokoladetingen. kaffe smaker jo drit, men sjokolade derimot!!!ah!!!himmelsk!
    krysser fingra for deg i morra!

    By Blogger Stine, at 12:47 a.m.  

  • Anne Liv: Takker så mye. Jeg tror det gikk fint, ja.
    Kristin: Ja, jeg greide å skvise Francis Asbury inn i det ene svaret mitt ja. Vet ikke hvor relevant det var, men det navnet kan jo ikke brukes for mye, ass.. Francis Asbury!
    Stine: ja, hva skulle vi gjort uten sjokolade. Jeg hadde gått helt av skaftet...med mindre jeg hadde sovnet først da...

    By Blogger Andrejazz, at 3:27 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home