.adventures.with.andy.

onsdag, desember 26, 2007

Google lek

På inspirasjon fra min venn Susanne's blog, joiner jeg denne artige leken.
Den går ut på å google sitt eget navn + "er" og skrive ned de 10 første treffene.
Viktig å søke navn+er i hermetegn. Jeg søkte altså "Andreas er", og dette ble de første 10 treffene:

  1. Andreas er eit mannsnamn avleidd av det greske ordet andrós som er genitivforma av anér, «mann».
  2. Andreas er europamester.
  3. Andreas er spent.
  4. Andreas er ny på forumet.
  5. Andreas er nevnt flere ganger i evangeliene, og i apostellistene nevnes han alltid blant de fire første (sammen med Peter, Jakob og Johannes).
  6. Andreas er hans navn og han gråt da han ble født.
  7. Andreas er opprinnelig fra det praktfulle Mo i Rana, men bor nå i Oslo.
  8. Andreas er nå i Frankrike sammen med Colin, mens jeg holder fortet på jobben.
  9. For Andreas er det ingen forskjell på å lage mat hjemme og i jobbsammenheng.
  10. Andreas er cool.
Jepp.
Da var leken over for min del.
Noen andre som overtar stafettpinnen? Isåfall, legg igjen en beskjed her så jeg kan kikke på deres resultat! :-)

Etiketter:

4 Comments:

  • E er med!

    By Blogger Stine, at 11:56 p.m.  

  • men åssen gikk det med den byttinga? vant du??

    By Blogger Stine, at 6:02 p.m.  

  • Google-lek videreført hos meg :) Som du allerede vet.
    Må si jeg likte den ant siste kommentaren der. Den kan vi gjerne meditere litt over en gang...
    ;-)

    By Blogger Merete, at 10:57 p.m.  

  • Den påstanden er for øvrig helt korrekt. Det er like lett å tilberede ferdig-nudler på jobb som det er hjemme... ;-)

    By Blogger Andrejazz, at 11:05 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home