.adventures.with.andy.

mandag, oktober 13, 2008

Tyngdekraft er oppskrytt...

Etiketter:

5 Comments:

  • replikk til din kommentar på min blogg :)

    din store greie.. mener du da at du er interessert i stencil art, eller at du både er interessert i det og at du produserer selv?

    By Blogger Magnus, at 4:31 p.m.  

  • :-)
    Med det mener jeg at jeg både er interessert og at jeg produserer selv. Har ikke blitt noe særlig på gata (siden jeg har et lite samvittighetsproblem når det gjelder ulovlig virksomhet), men har blitt en god del på lerreter og slikt. Har posta noen bilder tidligere her. Men er vel mest gamle bilder her nå...
    Får poste flere snart.
    Har noen bilder på facebook du kan titte på, om du er nysgjerrig:
    http://www.facebook.com/album.php?aid=63818&l=7747e&id=773725709

    By Blogger Andrejazz, at 4:38 p.m.  

  • nice.
    jeg er hypp på å teste ut slikt selv. ser for tiden gjennom alt jeg finner på youtube f.eks.

    kunne du en gang i fremtiden motta en bestilling? hehe.. mot betaling selvfølgelig.
    bildene på facebook var knallgode

    By Blogger Magnus, at 6:20 p.m.  

  • Fet bilde!
    Enda i Kr.sand?
    Hvordan er livet der og hva går det i, sånn studiemessig altså..?

    By Blogger Kjøde, at 1:52 a.m.  

  • Hei Andreas, nå er jeg endeligen tilbake. Håper du vil stikke innom bloggen min.

    By Blogger Sigleiv, at 11:04 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home