.adventures.with.andy.

mandag, november 10, 2008

Cellegruppe-leder?

Jeg har fått meg jobb.
I lengre tid har jeg gått og vurdert hvor lenge jeg kunne holde ut økonomisk uten inntekt. Når jeg nå begynte å nærme meg smertegrensen ble jeg tilbudt jobb i Salem.
Perfekt.

Studentarbeidets leder, Elisabeth Thorsen, har nylig gått ut i fødselspermisjon, og etter hennes ønske har stillingen hennes blitt splittet opp i mindre biter og gitt til sentrale folk som allerede er aktive i studentarbeidet. Tanken er at i stedet for å få inn en vikar "utenfra", så er det vel så god bruk av de midlene å ansette folk som allerede er aktive på de ulike ansvarsområdene.
Jeg har siden sommeren vært med i cellegruppearbeidet, og ble dermed tilbudt en 20% stilling som leder for smågruppeavdelingen i studentarbeidet.
Rebekka (ei venninne i klassen min på Ansgar) går 20% inn i møteproduksjonen, mens Sæbjørn (en av mine samboere) får en 20% stilling under administrasjon, system og styring.
Vi kommer til å jobbe en del i team, men jeg kjenner likevel at tanken på den nye rollen utfordrer meg. Jeg tror det er en utfordring jeg har godt av og kommer til å vokse på, men likefullt blir det spennende å se hvordan dette utarter seg fremover... :-)

Etiketter:

3 Comments:

  • Så bra, det tror jeg kan bli en kjekk jobb. Kanskje en pekepinn for fremtidig yrkesvalg...?

    By Anonymous Anonym, at 3:52 p.m.  

  • Så kjekt at du har fått deg arbeid Andy. Nå har vi fått familieblogg så det er bare å komme innom på besøk.

    By Blogger Sigleiv, at 11:37 a.m.  

  • Det går tregt med bloggingen din. få opp farten!!!!!!!!

    By Blogger Sigleiv, at 4:12 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home