.adventures.with.andy.

onsdag, februar 21, 2007

Skjegg - en beslutning.

En uke har gått.
Et forbausende antall besøkende har hatt sin mening om mitt skjegg dilemma.
Herved avslutter jeg avstemningen.
Resultatet blir stående på 20 Ja-stemmer og 19 Nei-stemmer.
(for de 3 som ikke vet hva skjegg er henviser jeg til denne artikkelen...)
Dermed har jeg fått en viss oversikt over hva folkemassene mener om skjeggvekst, nemlig at de er delt i sine erfaringer og holdninger. Spørsmålet jeg nå stiller meg er hvilken innvirkning dette jevne avstemningsresultatet bør ha på mitt dilemma i forhold til barbering (eller ikke) før Kinaturen.
Etter nøye overveiing har jeg kommet til den konklusjon at jeg i det minste skal avvente en eventuell barbering til et godt stykke ut i Asiaeventyret mitt. Dette av følgende grunner:
  • Det er uhyre praktisk å slippe å barbere seg på tur.
  • Skjegg får meg til å se eldre ut, noe som kan komme godt med.
  • Veldig få av de jeg drar på tur med og de jeg kommer til å treffe har sett meg uten skjegg, så de har ingenting å sammenligne med. Dermed ligger muligheten åpen for å eksperimentere.
  • Finn kom med et godt argument: Skjegg og Chopsticks er en uslåelig kombinasjon.
  • Vi er kun 3 gutter (les: menn) som drar og de to andre har sine egne skjeggprosjekter. Dermed faller det naturlig for meg å solidarisere meg med dem.
Det blir jo spennende å se hvordan jeg ser ut etter 4 uker i Kina...
Har nok litt igjen før jeg når opp til disse karene:




Etiketter:

7 Comments:

  • Syns du ska jobba mot å ligne på han på bildet te høyre! Det va dødskult! ;)

    Du er verdens beste!

    By Blogger Merete, at 2:12 p.m.  

  • hehe, det er godt du godtar prosjektet mitt. :-)

    Han fyren har ikke snurrebart en gang, han har "snurreskjegg". Ganske imponerende...
    Sees senere idag! Gleder meg!
    Får nå først se om jeg kommer meg gjennom snøføyka...

    By Blogger Andrejazz, at 2:24 p.m.  

  • Bra, stolt av deg Andreas!

    By Blogger Sigleiv, at 6:24 p.m.  

  • Lykke til, ingen skal hvertfall kunne si at du ikke har mange ideer... Og du er heldig som har Merete som godtar prosjektet ditt, ikke alle jenter ville gjort det!!!

    By Blogger - viV -, at 1:42 p.m.  

  • jeg vrir meg i smerte....neida...

    Du kommer til å oppleve masse kult på turen i det minste!!! kos deg!!!

    gleder meg til å høre om hvordan det har vært!!!

    By Blogger patrick, at 5:38 p.m.  

  • Kos deg på turen, håper jeg har stor tro på skjegg. Hadde det lagt i genetikken min hadde jeg slått til med en gang, så heldig er jo ikke. Gud velsigne dere på turen.
    Kalle

    By Blogger Kjøde, at 11:03 p.m.  

  • Om 24 timer går (forhåpentligvis) taxien til Kjevik!!! Then we're OUT of here.... Tenk det!!!

    I dag er den store pakke-dagen, er bare til å sette i gang...

    Snakkes plutselig!

    By Blogger Solveig, at 10:25 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home