.adventures.with.andy.

fredag, februar 02, 2007

mål #1: *check!*

I begynnelsen av uka var jeg og flere andre fra Salem (i min bil: Sæbjørn, Rebekka, Merete, og Patrick) på Impuls Lederdager i Stavanger. Det var en helt fantastisk tur på alle måter. Bilturen med gode venner var knall. Konferansen var enormt inspirerende, oppmuntrende og oppbyggelig. Det var rett og slett noen flotte dager.
Her er noen bilder fra turen:




Et av turens høydepunkter for meg var derimot av den litt utradisjonelle sorten...haha...
Jeg fikk melket en ku! (jf. livsmålslista mi)

Gjennom sine foreldres kontakter (bror til Karlson på taket?) arrangerte Merete en blind date mellom meg og "Rita". Det var et gripende øyeblikk. Hun var litt stille og sjenert, men vi koste oss. :-)
Bilder sier mer enn ord.




Så da er årets første livsmål krysset av på listen.
Det er stort. Og bedre skal det bli!


18 Comments:

  • Du har helt rett, dette er stort, stort med stor S rett og slett. Godt å se at noen virkelig får selvrealisert seg og nådd sine store livsmål! Melkingen høres ut som et gripende øyeblikk, skulle gitt mye for å ta del i det må jeg si.. Og Rita høres jo riktig koselig ut!

    *Varme gratulasjoener*

    Fikk du hoppet i hoppeslottet på Impuls forresten?

    By Blogger Solveig, at 3:29 p.m.  

  • Og du... Smart med det verdenskartet! Hvordan skaffet du det? Jeg prøvde..

    By Blogger Solveig, at 3:36 p.m.  

  • Solveig: hehe, ja, Rita var veldig koselig.
    Jeg fikk også hoppet i hoppeslottet ja. Vittig...mange voksne mennesker som ble som barn igjen. Tror verden trenger litt flere hoppeslott...
    Når det gjelder verdenskartet så kan du fikse ditt eget kart her:
    jeppjepp. kart. hurra!
    eller her! hurra!
    en til! hurra!

    By Blogger Andrejazz, at 5:21 p.m.  

  • En slik melking har jeg aldri opplevd maken til! For noen varme og varsomme hender! Jeg følte meg trygg og godt tatt hånd om i din varetekt!
    Kom gjerne tilbake!

    Møøøø!

    By Anonymous Anonym, at 6:48 p.m.  

  • Rita: hahahaha..... bra!

    By Blogger Andrejazz, at 7:36 p.m.  

  • Du er så bra Andreas! Selv om du fikk meg til å lukte ku på hendene....æsj...

    takk for turen!

    By Blogger patrick, at 5:56 a.m.  

  • Takker og bukker, men jeg fikk det faktisk til:) hurra meg rundt for meg!

    Gjelder å ikke gi seg vettu..

    KINA KINA KINA!!!

    By Blogger Solveig, at 11:53 a.m.  

  • He he he he... Er du by menneske´? Du ser ellers ut til å trives på landet... :)

    Fra en dansker som har boet det meste av livet på landet. Men trives i by livet..

    By Blogger Philip Fodgaard, at 12:56 p.m.  

  • prata med enda en fra mandal i går. Han hette Ruben og tror han hadde gått i klassen din der. Hva skjer med at mandalfolka er overalt da!hehe..

    By Blogger Stine, at 3:52 p.m.  

  • Stine: Ja, jeg har gått i klasse med Ruben i ehm... i hvertfall 7 år. :-) Holder fortsatt kontakten. Spiller fotball av og til. Hvor traff du han?
    (Mandalitter er forresten godt på vei til å ta over verden, bare vent og se..)

    By Blogger Andrejazz, at 4:04 p.m.  

  • Bra jobba Andreas!
    Jeg har kjøpt meg sax i dag:D
    joho!

    By Blogger rockekua, at 10:59 p.m.  

  • Eli Anne: Kjøpte du sax i New Orleans eller når du kom hjem? Hvor masse kosta den? Kan jeg stjele den?

    By Blogger Andrejazz, at 8:19 a.m.  

  • 02 aug 08.
    fremdeles noen måneder til.
    gøy gøy

    trenger en som er flink på fiolin. kjenner du noen? :P

    By Blogger Magnus, at 12:05 p.m.  

  • jeg kjøpte når jeg kom hjem! fant ingen som var kjempe billige i new orleans og bare ukjente merker, så da kjøpte jeg heller en som er et kjent merke og ganske billig!(Morgan)
    Den koste 4000, hadde kosta 7000 så jeg var veldig heldig!
    Jeg ser vel helst av du ikke stjeler den, men du kan være barnevakt for den innimellom;)

    By Blogger rockekua, at 12:19 p.m.  

  • Magnus: Jeg har hørt om en som visstnok heter...ehm...
    arve..øhm...arve tollisen? nei, arne...arne tellefsen? no' sånn... ;-)

    2008, ja. Det er jo en stund til. Kan ikke love no', men dersom jeg ikke er opptatt med å redde verden, så hadde det vært hyggelig det. :-)
    Hvis ikke kan du jo bruke det opptaket du hadde på bloggen din for noen uker siden...haha...

    By Blogger Andrejazz, at 12:23 p.m.  

  • Eli Anne: Jeg er god til å sitte barnevakt. :-)

    By Blogger Andrejazz, at 12:24 p.m.  

  • så bra, da er du ansatt som barnevakt da vettu:D
    Skal nok ikke se bort i fra at jeg plutselig står på døra di for å vise deg barnet;)

    By Blogger rockekua, at 1:07 p.m.  

  • Gratulere med et ferdiggjort punkt på livsmålslista di! flotte bilder også, fikk nesten "hos naboen min som tolvåring for å prøve ut kubondelivet"-følelse når jeg så dem:)

    By Blogger Ingvild og Torbjørn, at 9:22 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home